Frakt

Bring dekker hele fastlands Norge.

 

Innlevering/Utlevering

På postkontor, Post i Butikk eller til / fra landpostbud.

Hentefrister

Hovedregel er at alle sendinger må hentes innen 14 dager fra mottatt hentemelding. I forbindelse med noen høytider er hentefristen utvidet: Julen – Sendinger med hentefrist i tidsrommet 23.12 til 31.12 blir returnert den 4.januar i det nye året. Sommerferien – Sendinger med hentefrist i tidsrommet 15.7 til 31.7 blir returnert den 1.august

Sporing

Pakken kan spores ved hjelp sendingsnummer.

 

Retur 

Ved retur av varene (de som det er angrerett på) , må du selv bære de direkte kostnadene ved å returnere varene. 

Varen må pakkes forsvarlig inn i original emballasje eller tilsvarende og sendes tilbake til meg med posten som vanlig pakkepost med sporingsmulighet og forsikring av varen. Kunden er selv ansvarlig for å bekoste eventuelle innkjøp av emballasje til retur av varen. NB! Varer som er sendt til kunde på rull må også returneres til meg på rull. Dette fordi stoffet kan få skader, bli verdiforringet, hvis det brettes og pakkes på annen måte. Kostnadene for kunden ved å returnere en rull, kan være noe høyere enn ved å sende en annen pakke. (Transportøren vil anslagsvis kunne kreve ca 100 kr i tillegg for å sende en rull i forhold til annen pakke)

NB! Oppkravsforsendelser til meg vil ikke bli hentet ut. Kostnader som er knyttet til dette vil ikke bli refundert. 

Kunden har bevisbyrden for at varen er sendt i retur, og bør sørge for å kunne dokumentere tidspunktet for avsendelse, for eksempel i form av kvittering for avsendelse av varen. En slik dokumentasjon vil også ha betydning for My Serendipity`s rett til å holde tilbake kjøpesummen. Det er angrerett på alle varer som ikke er spesialtilpasset (Møbelstoff o.l. som bestilles metervis er det ikke angrerett på).